Paul McCartney: HEJ, SUPER DJEDICE!


Izdavač: Croatia Records  

Ocjena: ⭐⭐


"Pogledajte kako se igla kompasa vrti, neka čarobna zabava počne!"

Ovu je slikovnicu Paul McCartney objavio još krajem 2019. godine, a kod nas je izašla u izdanju Croatia Recordsa 2020. godine.

Djed iz ove slikovnice svira gitaru, poput svog autora, ali posjeduje i čarobni kompas koji će djecu odvesti kud god požele - na egzotični otok, na Divlji zapad ili pak u Alpe, u posjet švicarskim kravama.



Sir Paul je imao želju da djeca dobiju priču prije spavanja koju će im ispričati njihovi djedovi (ali dobrodošle su i bake pa i roditelji). Vjeruje kako slikovnice nikad neće prestati privlačiti dječju pažnju i zato im treba samo što više čitati.

Paul McCartney ima osmero unučadi - šest unuka i dvije unuke, u dobi od sedam do dvadeset godina. Uz ovakvog djeda, vjerujem da im ne može biti dosadno. 



Slikovnice, u pravilu, čitam na izvornom jeziku jer mi je tako draže. Ovoga puta nisam jer mi je došla u ruke ova prevedena. I svejedno mi je bilo super (osim ovih hrvatskih imena, ufff).

Uglavnom, uživala sam u sadržaju i u ilustracijama i to što je “Hey Jude” postao “Hey Grandude” i to što sam se prisjetila svog dragog nonota. 

Bravo, Paul!




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga